ماندن خیال است

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

خدایا نمی دانم تقدیر است یا سرنوشت

او نمی ماند

خدایا بالهایم که به رسم امانت گرفتی

می خواهمشان

در بودن بوی عمارت متروکه ی پیرزن همسایه است

خفه شدم!

خدایا اغوشت را برایم بازکن

می خواهم بیایم

این تقدیر هر انسان نیست اما برای من تقدیر در نماندن است

خدایا وقتی رفتم دلت را پس می دهم

 

در زمین رسم است دلبری

 

اما دل برده را باز نمیگردانند

من در توبه ام

دلت را می گذارم

خدایا انسان بودن سخت است!

اگر رفتم بگو دلت بهانه ام را نگیرد

ماندن خیال است



نظرات شما عزیزان:

بانو
ساعت13:05---27 آذر 1392
سلام گلم بازم میام
پاسخ:منزل خودته


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 22 آذر 1392برچسب:, | 19:40 | نویسنده : فاطمه |

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


دريافت کد :: صدایاب